کسری نراقی

کسری نراقی

@kasra1986

Events

70

News

14k

Claps

2k

E3 2021؛ پوشش زنده Nintendo Direct

نینتندو امسال با قسمت جدید برنامه‌ی Nintendo Direct در E3 2021 حضور خواهد داشت و احتمالاً شاهد معرفی بازی‌های جدیدی از سری Mario و Pokemon خواهیم بود. از طرف دیگر ممکن است شاهد رونمایی از دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و همچنین نمایش تازه‌ای از عنوان نیز باشیم.

از پنجره گیمفا؛ پوشش زنده رویداد PC Gaming Show

همانند سال‌های اخیر، PC Gamer در سال جاری نیز میزبان رویداد PC Gaming Show خواهد بود. در این رویداد قرار است شاهد نمایش و معرفی بازی‌های مختلفی در جریان E3 2021 باشیم.

از پنجره گیمفا؛ پوشش زنده Xbox & Bethesda Games Showcase در E3 2021

کمپانی مایکروسافت چند ماه قبل به صورت رسمی خرید بتسدا (Bethesda) را تکمیل کرد و حال این دو شرکت قرار است در یک برنامه‌ی مشترک با عنوان Xbox & Bethesda Games Showcase در E3 2021 حضور داشته باشند. حال باید منتظر ماند و دید تا ایکس‌باکس چه سورپرایزهایی برای طرفداران خود خواهد داشت.

از پنجره گیمفا؛ پوشش زنده رویداد Ubisoft Forward در E3 2021

مراسم E3 در سال جاری به صورت دیجیتالی برگزار می‌شود و برخی از ناشران بزرگ صنعت بازی، رویدادهای ویژه‌ی خود را خواهند داشت. یوبی‌سافت (Ubisoft) نیز امسال با قسمت جدید برنامه‌ی Ubisoft Forward در E3 2021 حضور خواهد داشت و شاهد نمایش‌های جدیدی از بازی‌های مختلف این شرکت خواهیم بود.

از پنجره گیمفا؛ پوشش زنده‌ رویداد Resident Evil Showcase

شرکت کپکام قصد دارد تا بامداد امشب در طی رویداد Resident Evil Showcase به رونمایی از بازی Resident Evil 8 بپردازد. با پوشش زنده‌ی این رویداد با ما همراه باشید.

از پنجره‌ی گیمفا؛ پوشش زنده‌ی کنفرانس Nvidia در رویداد CES 2021

مراسم CES 2021 از امشب به صورت رسمی آغاز خواهد شد. در این مراسم شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، سونی، سامسونگ، اینتل، AMD، ایسوس و چند شرکت دیگر حضور دارند. انویدیا (Nvidia) یکی از شرکت‌های حاضر در این رویداد محسوب می‌شود که معرفی جدیدی خواهد داشت.

از پنجره گیمفا | پوشش زنده‌ی رویداد The Game Awards 2020

به رسم سال‌های گذشته، امسال هم شاهد برگزاری مراسم The Game Awards یا به اختصار TGA 2020 هستیم؛ اما به شکلی متفاوت.

از پنجره گیمفا | پوشش زنده‌ی رویداد PS5 Showcase Event

شرکت سونی قصد دارد امشب دومین رویداد  اختصای خود برای کنسول  پلی‌استیشن ۵  را امشب برگزار کند و به معرفی احتمالی بازی‌های این کنسول بپردازد. به مانند همیشه با گیمفا و پوشش زنده‌‌ی این رویداد همراه باشید.

پوشش زنده رویداد Ubisoft Forward

حدود دو ماه قبل بود که شرکت یوبی‌سافت به صورت رسمی اعلام کرد که رویداد اختصاصی آنلاین خود را در ماه ژوئیه برگزار خواهد کرد تا جایگزینی باشد برای کنفرانسی که این شرکت هر ساله در مراسم E3 برگزار می‌کرد. با پوشش زنده‌ رویداد آنلاین یوبی‌سافت با گیمفا همراه باشید.

از پنجره‌ی گیمفا | پوشش زنده‌ی رویداد Gamescom 2020